سالارزاده: من قاتل میداودی نیستم
نوشته شده توسط : alireza

سعید سالارزاده مدافع تیم ملوان انزلی به دلیل خطای شدید روی میلاد میداودی كه منجر به مصدومیت مهاجم استقلال شده. توسط فدراسیون فوتبال یك جلسه از همراهی ملوانی‌ها محروم گردیده است. سالارزاده در این‌باره به سایت گل گفت:« متأسفانه برخی از روزنامه‌های ورزشی با موضع‌گیری جانبدارانه و حمایت از مهاجم استقلال تهران، مرا قاتل میلاد میداودی نامیدند و نوشتند كه سالارزاده به عمد او را مصدوم كرده است. در حالی كه قاتبل واقعی هم باید حق دفاع داشته باشد و هیچ كس را بدون شنیدن سخنانش به طور یك طرفه محاكمه و محكوم نمی‌كنند.»

سالارزاده سپس افزود:« برخورد من با میداودی غیرعمد بود و بعد هم از طریق جواد شیرزاد از او عذرخواهی كردم. ضمنا در بازی با تیم صبای قم نیزتوپ به پای من خورد و داخل دروازه‌ملوان شد. نه اینكه خودم توپ را وارد دروازه ملوان كنم كه برخی (ازجمله سایت گل )نوشتند: گل به خودی قاتل میداودی!»

سالارزاده در پایان صحبت‌هایش گفت:« هنوز معلوم نیست كه می‌توانم در مقابل تیم نفت تهران بازی كنم یا نه. ولی چقدر خوب است كه موضع‌گیری‌ها یكسان و بی‌طرفانه باشد. چون در همان مسابقه هم یكی از استقلالی‌ها ضربه‌ای به صورت عزیز معبودی مهاجم ملوان زد و او را مصدوم كرد كه هنوز تمرین نمی‌كند. اما هیچ روزنامه‌ای در این‌باره چیزی ننوشت.»





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: سالارزاده , قاتل , استقلال , میداوودی ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: